2011.12.29.
21:56

Írta: mezeinewsee

Bemutatkozom

Először is egy pár szót magamról! Panka vagyok, 2011. március 18-án születtem Isaszegen.

Molly.jpg

 

Anyukám Molli. Nézzétek, milyen szép!!! Igazi, hamisítatlan mudi hölgy. Ma már sajnos ő is ivartalan, így ilyen gyönyörű kölykökre nem számíthattok!

A papám neve Pongó volt, ő sajnos már nem él.

 

Panka.jpg

Ilyen voltam, amikor május elején Newsee hazavitt magához:

Látjátok? Cérnaszál farkinca, kajla fülek... És milyen kicsike voltam! Nézzétek a fejem! Milyen pici egy felnőtt nő (Newsee) kezéhez képest!

Panka feje.jpg

A kiképzésem elkezdődött, mihelyt Newsee hazavitt magával. Meg kellett ismerkedjek a nyuszikkal, a pórázzal, és a városi közlekedéssel. Ül, fekszik, gyere ide, fúj... egészen pici koromban is ismernem kellett már ezeket a parancsokat. Hiába, nem könnyű a kiskutyák élete! De azért az időm nagy részét játékkal töltöttem! 

Azért néha dolgoznom is kell ám! Hétfőtől csütörtökig amíg Newsee dolgozik, én a lovardában bulizok a tesóimmal, a mamámmal és egy-két haverral. De pénteken bekísérem, és segítek neki játszani a gyerekekkel. Ez néha tetszik nekem, néha nem, de sajnos nem én hozom a döntéseket.

Kép 250.jpg

Ez az irodában a helyem. Ki lehet bírni, nem?

 

 

 

Kép 036.jpg

 

Egyébként én vagyok az abszolút kedvenc... itt pótpapámmal, a legjobb barátommal játszom. Nála születtem, ő a mamám gazdája, tőle kapott Newsee is. Ismerkedjetek meg vele, mert biztos, hogy lesz még róla szó! 

 

Kicsit elfáradtam, így mára befejezem a blogolást. Viszlát, vau-vau!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr593505339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mogyee 2011.12.31. 13:52:07

Üdv a blogolók népes táborában ;)

mudibarát 2012.02.12. 09:16:45

Aranyos kutya! Nekem is mudim van, barna és Betyárnak hívják. Ivartalanított kan.
rokaallatai.blog.hu/tags/mudi
süti beállítások módosítása