2012.06.27.
12:04

Írta: mezeinewsee

Micsoda napok!!!

Fáradt vagyok, de egy csomó élményt szereztem!!!

Szombaton reggel egy kicsit sétáltunk, játszottunk, utána átmentünk a Tigris-barlangba, ahol a görények vannak. Jól megnéztem/megugattam őket (végülis egy félelmetes kutya vagyok!), utána elmentünk a Margit szigetre. Ott egy csomó érdekes dolgot láttam! Sok-sok ember (egy csomóan megcsodáltak, hogy milyen szép/okos/rendes kiskutya vagyok). A kisállatkertben különleges állatok voltak, egy hatalmas őzzel össze is szimatoltam. Aztán mindketten elszaladtunk... Végül elértünk a romokhoz, ahol rohangáltam-játszottam. És ami a legfontosabb: mindenki engem gyömöszölt! Nagyon szuper volt!

IMG_0798.jpg

Vasárnap, 8 hónap után ismét motoroztam! Nem is olyan ijesztő, amilyenre emlékszem. Bambultam ki a hátizsákból, Newsee meg sűrűn hátranyúlt simogatni. Ez tetszett, és az út sem volt hosszú (csak a Papáékhoz mentünk). Utána autóztam is, kimentünk a Kacsához. Egész napi játék/rohangálás! Csak az volt furcsa, hogy Newsee bement a vízbe. Utána mentem, ki akartam hozni, de egyszercsak mély lett a víz! Kicsit beparáztam, sírtam, és ugattam neki, hogy jöjjön ki, de ő csak hívogatott. Végül minden jóra fordult, én vizes lettem (azt szeretem), Newsee meg kijött egy idő után.

A hétfő rendesen, szokás szerint telt, 3 séta, kiképzés. Kicsit pihentem.

Tegnap viszont megint motoroztam, de most nagyon-nagyon sokat! Kimentünk a loviba, találkoztam a Mamával, Apámmal, a tesóimmal és Mukival is! Csodálatos volt, hónapok óta nem voltam így feldobva. Eleinte furcsán szaglásztak, de hamar megtaláltuk a közös hangot. Hiába, ez az én falkám!

Most megyek pihenni. Viszem Newsee-t is, hogy vakargassa a pocakomat. Ti is vakartassátok a pocitokat! Utána meg tanulunk, gyakorlom a zsonglőrködést.

Vau-vau!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr624614456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malkav 2012.07.08. 19:23:34

Lehet én látom furcsán, úgy látszik a képen, mintha a kezeim fotoshoppal lettek volna odaszerkesztve egy kezdő által. :D
Tanulság: Pufi meggörbíti maga körül a teret! :D
süti beállítások módosítása