2013.05.13.
18:26

Írta: mezeinewsee

Puffy, a sztár

IMG_1056.jpgTudjátok a nagy sztárokkal interjút szoktak készíteni. Már nagyon ideje volna, hogy velem is készítsenek... Olyanok is vannak, amikor az ABC egyes betűiről kell írni olyan okosságokat, amik eszünkbe jutnak róluk. Most egy ilyet készítek magammal.

AÁ: agár. Utálom őket! A loviba sokszor kijöttek, és akkor a tesóimat meg a mamát bezárták, engem kikötöttek!

B: bot. Szupi játék! Te eldobod, én visszahozom. Ha nem dobod el, elveszem. ha nálam van, akkor meg megeszem.

C, Cs: cicák. Jól megnézem, és meg is kergetem őket!

D: Dobby. Barátom. Jó dolgai vannak, amiket el tudok lopni tőle..

E,É: evés. A nap fénypontja!

F: Frigyes. Ő is barátom. Sokszor megkergetem, de együtt aludni is jó.

G, Gy: gyerekek. Kicsi emberek, akik még nem parancsolnak, de akiknek segítünk.

H: hó. A világ egyik legjobb dolga! Jó benne futni, ásni... szóval minden.

I, Í: idegen. Olyan ember, akit nem ismerek. Figyelem a szándékát, és ha bántani akarja Newsee-t, akkor megharapom. Egyébként meg... lásd P betűnél!

J: jó kiskutya. Ez én vagyok!fotó 136.jpg

K: kölyök. Kicsi, butuska kutyák, akikkel jót játszom, és ha rosszak, rájuk ülök.

L: lovak. Kiskoromban sokat voltam lovardában, ismerem őket. Jól lehet őket kergetni, bár nagyot rúgnak.

Ly: lyuk (vajon mi más lehetne?) Bele tudok potyogni, de akkor kihúznak. És tovább is tudom ásni.

M: méh. Idegesítő kis repülő lények, amiket nem szabad megenni :(.

N, Ny: Newsee. Ő a gazdám :). És a legjobb barátom. És a minden.

O, Ó: okos kiskutya. Ez én vagyok!

Ö, Ő: öreg. Amikor egy ember vagy egy kutya már lelassul, másképpen viselkedik. Sosem piszkálom, kitérek az útjából.

P: pufulás. Azt nevezik így, amikor hullámzó testtel, celebkedve megyek az emberek között, ők meg mndják, hogy milyen szép, milyen okos!

R: rigó. Kicsiként megettem egyet, de azóta megtanultam, hogy senkit sem bántunk.

S, Sz: szilveszter. Durrogás, tömeg... utálom!

T, Ty: tanulás. Az szuper! Amikor Newsee mond valamit, én meg rájövök, hogy mit szeretne, és megcsinálom. Ez után jön... nézd az O és az Ü betűnél!

U, Ú: úszás. No, azt nem! Ha nem ér le a lábam, akkor húzok vissza a partra!

Ü, Ű: ügyes kiskutya. Hát ez én vagyok!!!

V: vakondtúrás. Mindig belepisilek!

Z, Zs: Zoli. Barátom, és Newsee-nak is.

Remélem, okosak lettetek. Most megyek pocit vakartatni. Tudjátok: aki okos, jó kiskutya, annak megvakarják a pociját :).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr605298701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása