2012.01.29.
19:06

Írta: mezeinewsee

Életem nagy eseményei

Még nem írtam nektek kölyökkorom két nagy eseményéről! Már 10 hónapos vagyok, majdnem felnőtt. És igazi kósza! Ugyanis még egész fiatalon részt vettem a kószaportyán. Nagyon érdekes volt! Először is sokat vonatoztunk, utána sétáltunk. De még mennyit! Este Newsee sátrában aludtam, majd megint sétáltunk, és megint vonatoztunk... nagyon tetszett!

Igazából először voltam erdőben. De jó volt! Sok-sok szagolni valót találtam, és bizony sok állatkát szívesen megettem volna. De végül megkegyelmeztem mindenkinek (főleg, mert nagyon vigyáztak rám).

Nyáron a cserkésztáborba mentem el. Az sem volt könnyű menet! Rengeteg gyerek, és mind engem nyúzott. Jobban elfáradtam, mint amikor dolgozom! Azaz ugyanannyira fáradtam el, csak nem 2 órát nyúztak, hanem 6x10-et. Felért egy tanfolyammal! A nagyok észre is vették, bele is foglaltak a tábori dalba:

A Pankát meg hagyd békén végre,

lehet, hogy így megőrül a végére!

Kép 062.jpgPersze nem őrültem meg (nem olyan fából faragtak!) És a legfontosabb: ekkor is sátorban aludhattam. Az meg egy kutyának nagyon nagy élmény! Főleg egy ilyen hűségesnek, amilyen én vagyok! (Látjátok, hogy alszom a sátorban?)

Várom már a következő ilyen megmozdulást. Bízom benne, hogy egy kicsit jobban fogom bírni, és a gyerekek is normálisabban fognak hozzám állni.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr373970996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2012.01.30. 21:31:51

Szurkolok, de azért erre a "normálisabban fognak hozzám állni" részre túl sok mérget ne vegyél... :D

Mogyee 2012.01.31. 18:21:02

Köszönjük a hűséges szolgálatot, egy igazi kis hős vagy ;) Bár azt kifelejtetted a kószaportya beszámolójából, hogy út közben összegyújtötted az erső kullancspopulációjának minimum 80%-át... :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2012.02.01. 19:52:07

És megemlítem, hogy nálunk a fogadalom tételt templomba tartjuk, és anélkül senki sem lesz kósza, hogy előtte ne tenne cserkész fogadalmat! Tökéletes példa a bátyám, aki a kószasághoz kellő tudást mindannyiunknál négyszer inkább birtokolja, mégsem viselhet szürke nyakkendőt :P
süti beállítások módosítása