2012.10.04.
18:48

Írta: mezeinewsee

Hűha...

... kicsit régen írtam... már értem a türelmetlenkedést. Bocsi, bocsi... de annyi minden történt!

1. Jött egy élő röfimalac! Nem vicc! Szőrös, kicsi, és lehet lökdösni. Még hangot is ad! Dobby a neve, és a barátom. ha bántod, megeszlek.

2. Gyakoroltunk a vizsZoli képei 044.jpggára!!! Egy igazi terápiás kutyát nézhettem! Úgy érzem, van még mit tanulnom...

3. Kirándultunk!!! Jó volt!

4. Newsee-val elmentünk, nagyon messzire. Egy csomót vonatoztunk, és ott is szoktunk aludni. Mikk is itt van velünk. De furcsa azért. Ki szoktam menni egy kertbe, ott játszom, de kutyákkal nem nagyon tudok játszani, mert barátságtalanok errefelé. Nem értem, mi van!

Most megyek, mert az állatok világnapja alkalmából extra pocivakarást kapok! Vakartassátok ti is a pocitokat!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr704820337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mogyee 2012.10.25. 22:36:38

Kismalac? Énis, énis, énis!!! :) Remélem, hamar megszokod az új helyet... novemberben meglátogatunk! ;)

Malkav 2012.10.27. 16:35:07

Hamarosan beszámolhatsz a legújabb fejleményekről is Puffy, többek között a hiper-szuper-mega-vezér-fő-óriás-kingász-atom-menő hámodról is. :)
süti beállítások módosítása