2013.01.01.
18:51

Írta: mezeinewsee

Hű, de nehéz volt!

Megint tábor volt! Én, Puffy, a hős, sok-sok rossz gyerekkel felszálltam a vonatra. Elvittem őket magunkhoz. Eddig még nem is lett volna baj... 

IMG_1362.jpg

Én nagyon-nagyon szeretek játszani. Elvégre terápiás kutya leszek!!! De folyamatosan, három napon át???

IMG_1404.jpg

Jó, amikor Newsee látta, hogy fáradok, akkor mindig elzárt a kölkök elől, de akkor meg kíváncsi voltam, mi is történik, ezért ki akartam jönni.


Összességében nagyon jó volt, de elfáradtam.

És ezt követte egy Szilveszternek nevezett szörnyűség. Az tetszett, hogy délután sétáltunk egy nagyot. De az este... mindenhonnan durrogtak! Azt hittem, felfordult a világ! kapkodtam a fejem, el akartam rohanni, bárhova, csak el! Végül Newsee ölbe vett (aztán a Kacsi átvett, mert nehéz vagyok), így jutottam haza.

Remélem, legalább egy évig nem lesz Szilveszter!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr624990823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malkav 2013.01.02. 11:34:09

A második közös képünk, Puffy! :D BIRKABUROK!:D
süti beállítások módosítása