2012.08.15.
21:45

Írta: mezeinewsee

Végre nem unatkozom!

Nagyon izgalmas napokon vagyok túl! Nézzük szombattól!

Szombat: reggel átsétáltunk a Papához meg a Mamához. Ott finomat ettem (de keveset, mert "Pufikám, össze ne hányd magad!"), utána beültünk a Kacsa autójába. Elég zsúfoltan voltunk, végig Newsee ölében ültem, és néztem ki az ablakon. Jó sokat mentünk, majd megérkeztünk egy szép helyre (valami Szilvásvárad). Ott sokat rohangálhattam az erdőben, még patakban is mászkáltam!

Szilvásvárad 010.jpg

Aztán amikor meguntam, autóval hazamentünk. Ekkor már az egész hátsó ülés az enyém volt!!! (A Papát és a Mamát ott hagytuk.)

Vasárnap: semmi különös, csak Newsee lelépett délután, így egyedül voltam. De nem baj, elvoltam magamban is.

Hétfő: a nap szokásosan telt. De délután feljött 2 emberke, egy lány és egy fiú. És szerencsére ők kötelességüknek érezték, hogy sokat-sokat játsszanak velem!!!

Kedd: csak keveset kaptam enni (megint), utána vonatra ültünk. nagyon-nagyon sokat utaztunk (állítólag Debrecenbe). Persze én ölbe másztam, mert ki akartam nézni az balakon. A gazdim nem volt boldog, de a többi ember nevetett! Amikor leszálltunk, várt minket egy kocsi (azt szeretem), benne egy ember és 3 (!!!) kutya! (És mindhárom nagyobb nálam!) Így Newsee ölébe reszkettem, és a biztonság kedvéért minden ember fülét megnyalogattam.

Amikor kiszálltunk, egy szigorú ember jól megnézett, és sok-sok feladatot kellett végrehajtanom. Sok dicséretet és jutifalatot kaptam, de néha rám is szóltak. De azért elvoltam... Csak nagyon-nagyon elfáradtam. OK, vizsgára készülök, de azért csak egy kiskutya vagyok!

Hazafelé megint autó és vonat. Már ritkábban ültem ölbe, inkább Newsee mellett, hogy jobban tudjak aludni.

Szerda: a délelőtt szokásosan telt (Newsee lelépett, én aludtam), délután meg kimentünk a Margit-szigetre. Nagyon sokat szaladgáltam, kergettem a békát.

Mostanában tehát jó napjaim vannak :). Csak így tovább! De most mennem kell, mert szeretném, ha kifésülnék a bundimat, és megvakarnák a pocimat.

Menjetek ti is pocit vakartatni!

Vau-vau!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr654714575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása