2014.04.29.
21:03

Írta: mezeinewsee

Interjú velem

Régen írtam? Hát, az lehet... de most pótolom!

Xinaf készített velem egy interjút, olvassátok!

Kedves Panka, első kérdésem az lenne, hogy miért kezdtél el blogolni? 
Rájöttem arra, hogy sokaknak fogalmuk sincs, milyen nehéz egy kiskutya élete. Pláne egy terápiás kutyáé! Tehát gondoltam, megvilágítom nektek, embereknek, mit, hogyan gondolunk mi.

Melyek a legtipikusabb hibák, amit az emberek elkövetnek a kutyákkal szemben? Tudnál mondani pár példát? (Olyan emberekre gondolok, akik alapból szeretik a kutyákat, csak nem értenek hozzájuk.)
Lehet, hogy a kutyatársak most megutálnak, de a legrosszabb, ha mindent ránk hagytok. Akkor kicsúszik a talaj a lábunk alól, elveszítjük a biztonságérzetünket, és nyalógéppé, vagy sunyi, agresszív döggé válunk.
A másik komoly hiba, de már inkább bűn az ivartalanítás elhagyása, mert "jaj, szegény, ne vegyük el tőle az élményt!". Kedves emberek! 1. a szuka kutyának a párosodás fáj, a szülés meg nagyon megviseli a szervezetet. A tüzelés is komoly kínokat okoz, ha meg nem fedeztettek be, álvemhesek leszünk, ami testileg, lelkileg nagyon rossz. A kanok meg állandóan hágni akarnak, de életükben legfeljebb 1-2 alkalommal jön össze, egyébként csak szenvednek. Nem csoda, hogy agresszívak vagy depressziósok lesznek! Tehát, kedves gazdik: ivartalanítani, és nevelni a kutyát!

Ha már kutya-gazda viszony: régebben írtál arról, hogy jobb gazdás kutyának lenni, mint falka kutyának. Tud egyáltalán falkát alkotni kutya és ember?
Szerintem nem. Az ember az gazda (vagy nem, de az baj). Nem tud "kutyául" gondolkodni, még ha akar, sem. Egy egyszerű példa: egy domináns falkavezér körbepisili a területét. Ilyet eddig még egy embertől sem láttam! És a fenekemet sem szaglásszák és nyalogatják meg, pedig a falkavezér többek között ezzel is jelzi, hogy elfogad.

Akkor vajon miért akar mégis ennyi ember kutyaként gondolkodni? Te akartál már ember lenni valaha?
Gondoltam rá, de aztán rájöttem, hogy embernek lenni nagyon rossz! Nem pisilhetsz a fűre, nem szaglászhatsz, ahol akarsz, nem vakargatják a füled... Lehet, hogy a fülvakarás hiányzik az embereknek is! De persze az is lehet, hogy csak félnek az igazi gazda felelősségétől, és úgy göndolják, falkavezérnek lenni könnyebb.

Kicsit kevésbé komoly, de nem kevésbé fontos téma: mi a hobbid? 
Hű... nagyon sok van! Szívesen labdázok a gazdimmal. Meg persze másokkal is. Szeretek hanyatt feküdni, hogy a gazdim vakargassa a pocim. Szeretem verni Dobbyt. Szeretek tobozok után szaladgálni. Szeretem üldözni Frigyest. De talán a legjobb az, amikor pufulva vonulok, és azt hallom, hogy "nézzétek, milyen szép, milyen aranyos..." én meg hátranézek felsőbbségesen, és tovább megyek.

Elhangzott két barátod neve is. Mesélj kicsit a barátaidról, hogy az olvasók is megismerjék őket!
Dobby, ő egy kis tökfej. Törpe tacskó egyébként. Nagyon szemtelen, egyszer belezabált a tálamba, ezért időnként letesztelem: csapdát állítok neki, és ha hozzányúl a cuccomhoz, megverem De mindenki mástól megvédem, mert az én játékkutyám. Frigyes egy kib... nagy fejű cica. A Papánál lakik. Szoktunk jókat meccselni, kergetem, aztán ő kerget. De sajnos elég sokat alszik, és akkor nem hajlandó menekülni.
Azért ő is sumák szemétláda, egyszer megrágta a csontomat! Az ember barátaimra is kíváncsi vagy?

Persze!
Panka barátja pólót csak a gazdim viselheti. De ő Gazda, így más kategória. Neki vannak testvérei. Nem, nem falkája, testvérei! És persze anyukája. Ők is játszanak velem, de nagyon vigyáznom kell rájuk, mert hajlamosak az elcsavargásra és az eltévedésre. A Papa más kategória. Ő egy olyan személy, aki élete értelmének tartja az én etetésemet. és ezt nagyon jól teszi! Külön dicséretet érdemel. ajtuk kívül sok-sok hódolóm van. Általában kegyes leereszkedéssel fogadom, ha odajönnek hozzám. Ha viszont nem jönnek oda, az nagyon tud bántani! Olyankor igyekszem felhívni magamra a figyelmet.

Olyan ember vagy állat is van, akit nem kedvelsz?
Hogyne! Van egy Emi nevű undorító szuka. Sokkal nagyobb nálam, és ahányszor találkozunk, mindig meg akar tépni. Most ezt egy Kira nevű stafi szuka is elkezdte, méghozzá a Papáék házában... Ezenkívül Dobbyval együtt lakik egy gusztustalan, fehér görény. Kiskoromban megharapott, ezt nem felejtem el neki. Emberek közül csak a csodálatos Pistit utálom. Meg ha valakinek gyanús szaga van, és sötétedés után túl közel lép a gazdimhoz.

Van példaképed? Ha igen, ki az? Ha nem, miért nincs?
Ez sem könnyű kérdés... Kisebb koromban néztem a Rex felügyelőt (nem röhögni, tényleg!). De a gazdim szerint ő nem is igazi, és mellé sokszor angyon buta. Azt hiszem, nincs... Szerintem én vagyok a legokosabb kutya. És a legszerényebb is!

Mi a kedvenc ételed?
Bármi, ami nem kutyának való! Emberkaja legyen! Jó, a zöldségeket, gyümölcsöket annyira nem szeretem, de egyébként minden más jöhet. De nekem prémium kutyatápokon kell tengődnöm. :(

Ha egy napig valaki más lehetnél, ki/mi lennél?
Lehet, hogy kipróbálnám magam a gazdim helyében... de nem biztos. Szerintem maradnék Panka, a Puffy.

Zárásként: mik a legjobb és a legrosszabb tulajdonságaid?
A legrosszabb talán, hogy egy kicsit ijedős vagyok. Igazából nem vagyok gyáva, ezt már többször bizonyítottam, de könnyen megriadok, ha valami szokatlan dolog van. A legjobb, hogy bármit megteszek, hogy a gazdim örüljön. De valóban bármit. Ha kell, nekiadom a kajámat, ha kell, produkálom magam, ha kell, tüzet oltok (volt már ilyen).

Esetleg még utolsó utáni kérdésként: lenne még valami, amiről szívesen beszélnél? Mondhatni szeretnél még valamit üzenni a világnak?
Hát persze. Én vagyok Panka, a világ legszuperebb kutyája!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr426098828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása