2012.08.30.
17:22

Írta: mezeinewsee

Éljek!!!!!

Éljen a Pufi!!! Vagy inkább Puffy? Még nem is tudom, hogy használjam...

Komolyra fordítva a szót: ÁTMENTEM A VIZSGÁN!!! Azaz, a terápiás kutya temperamentum-vizsgán. Előtte borzasztó sokat vonatoztunk (már nagyon untam, és éhes is voltam!), utána gyalogoltunk egy adagot (és szúrta a talpamat a tarló). Amikor végre megérkeztünk, ott volt egy csomó kutya. És mind nagyobb nálam!!! (Na jó, majdnem mind.) Persze ideges voltam, morogtam, de erre meg rám szóltak!

Szerencsére utána Newsee elvitt játszani, úgy megnyugodtam. Utána jött maga a vizsga. Csak kapkodtam a fejem a sok különböző helyzetben! A tömegtől nagyon megijedtem (el is bújtam Newsee lábai közé, meg sem találtak!), de a többi feladatom jól sikerült. Így átmentem!

Hazafelé még többet vonatoztunk, de engem végig simogattak és vakargattak, így el lehetett viselni.

Utána hétfőn pihenő volt, de kedden és szerdán kint voltunk a loviban! Sok gyerek is jött velünk, de békén hagytak, engedték, hogy a mamámmal, a pótapámmal és a tesóimmal foglalkozzak. És a sátorban megint Newsee-val aludtam! Éjjel melegítettem, de reggel sajnos később keltem, így ő szuszogott bele a fülembe.

Röviden ennyi... Most megyek, mert gubancos a bundim, és ki kell fésülni. Ja, és vakargatni kéne a pocakomat.

Menjetek, vakartassátok ti is a pocakotokat! Vau-vau!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr724742256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása