2012.12.07.
16:02

Írta: mezeinewsee

Puffy, a hős

Kutyák, elsősorban titeket kérdezlek! Láttatok már olyan embert, aki nem barát?

Én úgy nőttem fel,hogy az ember tabu. Barát, társ, akivel játszunk,akire hallgatunk. De mostanában egyre több olyan emberrel találkozom, aki nem olyan! Fenyegetően, durván jön, és nem is felém, hanem Newsee felé. Amikor először előfordult ilyen, morogni kezdtem. Azt mondtam: megtéplek!!! Kicsit izgultam, hiszen tudtam,hogy ez nem lehetséges... És az ember elszaladt! Lehet, hogy mégsem tabu?

Ennél azért jobb hír: leesett a hó! Nagyon szeretem a havat! Olyankor lehet hemperegni, rohangálni... és ha Newsee nem figyel, meg is lehet enni! És nyomot is jóllehet követni!!!

Puffy a hóban.jpg

A legjobb hír pedig: megint tanultam! A "hozd" parancs után már tudom, mit kell hozni: pórázt, cipőt, labdát... egyszerűen zseni vagyok!

Most megyek is, vakartatom egy kicsit a pocakomat. Vakartassátok ti is a pocitokat!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr504953181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása