2013.02.05.
18:22

Írta: mezeinewsee

Már megint sokat tanultam!

Panka_1.jpgDe szerintem ezen meg sem lepődtetek. Tehát mi az, amit már tudok?

  • A szokásos "fegyelmi" dolgok: ül, fekszik, igazodj, itt jön (azt nem szeretem, szeretek elbóklászni!)
  • Ügyességi dolgok: kúszik, táncol (az nagyon megy!), ugrál (szigorúan kétlábon!), bukfenc (igazából hempergés, de így jobban hangzik)
  • Ugrásos dolgok: fel (amit mutatnak, arra), át (általában két láb között, vagy akadály fölött), és ezek kombója (oda ugrok, vissza alatta kúszok)
  • Hozd! dolgok: cipő, papucs, póráz, nyakörv, labda, fésű... ennek csak a fantázia szab határt
  • Egyéb kutyaságok: lopj (bármit, zsebből), csikibajusz, nagy ölelés, poci (ez jó, ilyenkor én lefekszem, te vakarod a pocimat), köszön, kukucs (két láb közé megyek be), körbe (itt a lábad körül megyek körbe), forogj (itt két lábon forgok a saját tengelyem körül), fogjunk kezet, vezess, őrizz (ilyenkor nagyon figyelek, és ne gyere a gazdám közelébe!).

Ezen kívül profi módon tudom felébreszteni Newsee-t, piszkálni Dobby-t és Mikket, és plusz kaját kicsalni a Papától. Remélem, elég ennyi, hogy belássátok: én vagyok a legügyesebb kutya a világon?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr705064419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malkav 2013.02.18. 01:34:59

Új megtanulandó parancs: Puffulj! :D

(lényege: légy önmagad és terebélyesedj. :D)
süti beállítások módosítása