2011.12.30.
16:58

Írta: mezeinewsee

A lovardában lakók

A tesóimról még nem beszéltem!

Heten születtünk, és kezdetben alig lehetett megkülönböztetni minket. Egyszerűen "tüncimünci böngyörszőrű kiskutyák" néven futottunk. Aztán kezdtünk fogyni. Ma már csak Ördög, az öcsém, és Tappancs, a húgom él a lovardában. A féltestvérem, Heri van velük (Herkules néven futott, csak aztán kiderült, hogy lány), valamint a Mama.

Ördög valóban nagy gengszter, ezt a lovak és Muki, a kecske is megmondhatja, hiszen elég keményen támadja őket.

Mukiról még nem beszéltem! Ő Newsee nagy haverja, tehát amikor reggel megérkezünk a lovardába, az első utunk hozzá vezet. Már megtanultam, hogy (sajnos) nem szabad bántani. Így amíg simogatják, csak nyüszögök... A mamájával, Hófehérrel élt együtt, de őt pár hete ellopták (hogy akadjon a torkán annak, aki elvitte!!!). Egyébként elég jófej, csak Ördöggel szokott hadakozni (valami miatt utálja, ha megharapják a lábát).

A lovak: Csoszi és Büszke. Sok közöm nincs hozzájuk, néha meghajtom őket (főleg ha Ördög hív), de általában megvernek érte, így inkább nem törődök velük.

Én reggel fél 8 körül szoktam a lovardába érni. Eleinte jót játszom a bandával, de amikor sötétedni kezd, akkor megijedek. Még sosem felejtettek ott, de azért csak akkor nyugszom meg, amikor fél 6 körül Newsee megjön értem. Akkor nagy az öröm, felugrálok (minél sarasabb vagyok, annál jobb), és máris helyre állt a világ.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr723507321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása