2012.04.30.
10:23

Írta: mezeinewsee

Annyira elfoglalt vagyok!

Pár napja egy barátom meghúzta a fülem, mert régen blogoltam. Igaza volt, de annyira elfoglalt vagyok!

Először is: dolgozom a gyerekekkel (időnként). Tetszik a dolog, de akkor is fárasztó!

Másodszor: nagy harcaim vannak Frigyessel, egy pofátlan macskával. Rendre kell szoktatnom a dögöt, és ez sok időbe telik!

Harmadszor: vadul készülök a vizsgára, ami valószínűleg augusztusban lesz. Szurkoljatok!

Negyedszer: ellenségeim azt terjesztik, hogy meghíztam. Pedig csak erős vagyok! De ezt Newsee nem hiszi el, ezért kegyetlenül diétára fogott!

Tehát be kell lássátok: nem könnyű az életem.

Azért egy kicsit írok arról, mit szeretek csinálni szabadidőmben!

1. A kedvenc tevékenység persze az evés. Alapvetően válogatós lennék, ha engednék. De nem engedik! Így gyakorlatilag bármit megeszek (hiszen úgysem kapok mást). Kutya mivoltomat meghaladóan önzetlen vagyok: Newsee-t meg szoktam kínálni a kajámból, ha valami nagyon finomat kapok.

2. Aludni is nagyon jó! Bárhol, bármennyit.

3. Sétálni is szeretek, főleg a szabad szaglászást. De azért az sem baj, ha jön egy másik kutya, akivel futhatok.

4. Labdázni kint is, bent is jó! Csak legyen, aki dobálja nekem!

5. Bunyózok a Kacsával. Ezt csak vele szoktam. Kemény harcaink vannak!

6. Játszom a papámmal. Bármit. 

7. Gyakorlok. Az nagyon szuper! Élvezem, milyen ügyes vagyok.

8. Fogadom hódolóimat... előző életemben szerintem celeb voltam.

Ennyi tevékenység mellett megérthetitek, hogy néha nincs időm blogolni!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr594480451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malkav 2012.05.08. 12:06:57

Semmi gond Pufi, a leírás alapján elfogadjuk a bejegyzések ritkaságának okát.
süti beállítások módosítása