2012.05.14.
10:10

Írta: mezeinewsee

Aúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!!!!

Szombaton szörnyű napom volt! Pedig olyan jól kezdődött!

Hajnalban mentünk sétálni, így nem volt melegem. Jókat szaladgáltam, frizbiztem. Kutya még nem volt kint (negyed 6 lehetett), de találtam egy kellemes szagnyomot. Egy szuper kutya kakiját!

Persze belehemperegtem. Szerencsére sok volt, jól be tudtam kenni magam, egyenletesen narancssárga/világosbarna lettem.  

Én nem értem az embereket! Ilyen domináns szaggal mentem Newsee-hoz, ő meg "hagyj békén!" felkiáltással odébb küldött. Még a pórázt sem adta rám. "Na nem baj" - gondoltam. "Majd a Papáéknál!" Ahogy én hittem! Kaját kaptam, de senki sem simogatott, sneki nem szeretgetett... Newsee lemosta rólam a domináns anyagot, de a szag megmaradt. Ennek eleinte örültem, de hiába... egész nap nem nyúltak hozzám! A gazda otthon sem volt, olyan órák is voltak, amikor Frigyessel csak kettesben voltunk (ő legalább értékelte az illatomat). Amikor megjöttek (Papa, Mama és Kacsa), akkor a Kacsi játszott velem egy kicsit, de utána újra magányos lettem...

Este jöttek meg Newsee-ék. Ő szeretgetett, de akkor már nagyon magam alatt voltam. Hazamentünk, és szörnyű gyalázat ért: MEGFÜRDETTEK! Egy mudit!

De azóta legalább ugyanúgy bánnak velem, mint előtte.

Tanulság: hülyék az emberek. Meg sem érdemlik, hogy szuperkutya-szagot vegyek magamra!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr344507429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása