2012.08.22.
15:57

Írta: mezeinewsee

Folynak az események!

Hát unatkozni még mindig nincs időm! Kaptam egy hámot, hogy abban gyakoroljak (állítólag kell majd a vizsgán).

IMG_1079.jpg

IMG_1081.jpg


Megint voltam Szilvásváradon. Ott ügyeskedtem, sokat játszottam. Aztán hazahoztuk a Papát és a Mamát.

Voltam Surányban a Kacsánál, sokat játszottam, és fürödtem is. Bizony! Már nagyon bátran bemegyek a Dunába, az sem zavar, ha vizes lesz a hasam! Csak úszni nem merek még.

IMG_1116.jpg

Voltam Isaszegen (gyakoroltam a tömegtűrést). Ott sok régi ismerőssel találkoztam! Még Pótapámmal is!

Ja, el ne felejtsem: doktor bácsinál is voltam! Egészséges vagyok, és az oltásokat is megkaptam. És sok-sok simogatást meg dicséretet, hogy jó vagyok, meg szép, meg okos...

De nem baj, már csak 4 nap, és kapok egy kis pihenőt!

Az egyetlen problémám: kicsit meleg van egy ilyen kis kutyának! Szóljatok az illetékesnek!

 És vakartassátok a pocitokat! Vau-vau!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr454726132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malkav 2012.08.25. 00:20:45

Pufi! Megpengetem a plüssfüled! (penget) Mindkettőt! (penget-penget)
Megböklek! (bökök!)
És persze megvakarom a pocódat. :D (vakar-vakar)

U.I.: Nagy hajrá! :D
süti beállítások módosítása