2013.02.23.
19:32

Írta: mezeinewsee

A lufi titka

Szóval, ott kezdődött a dolog, hogy Papa felfújt egy lufit. Tudjátok, mi az? Egy könnyű, érdekes szagú labda, amit nagyon érdekes dobálni, lökdösni. Szép sárga volt... de csak volt. Mert amikor megfogtam, akkor durrant egyet, és kicsi lett.

Newsee megfogta a kötelét, húzta előttem, én meg kapkodtam és pofozgattam. Nagyon jó játék volt! Aztán, amikor nem figyeltek, megettem. Azt hittem, nem bukok le :(.

Később ez megismétlődött egy narancssárgával. Az is finom volt!

Aztán 1-2 nap múlva, amikor kakiltam, Newsee kiröhögött! És azt mondta: "Te büdös, megetted a lufit!"

De honnan találhatta ki?????

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr405100692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malkav 2013.03.01. 04:30:38

Tudod Puffy, ami egyszer bejön, ki is jön valamikor, valahonnan... :D Amit megettél elől, hátul távozik, ezt nevezik (lufik esetén) lebukásnak. :D De attól még Pocóóó! :D
süti beállítások módosítása