2012.05.23.
10:51

Írta: mezeinewsee

Egyszerűen nem értem!

Nem értem! Mostanában sokat vagyunk itthon. Ez jó, de valami furcsa hiányérzetem van, mintha nem lenne minden rendben. Ok, naponta 3x sétálunk, meg többet megyünk Mamához/Papához. Többet is gyakorlunk (egyszer nézzétek meg, milyen okos lettem!). De nem vonatozunk (nem is szeretem igazán, de most valahogy hiányzik), nem megyünk a loviba...

A hám is csak gyakorláshoz kerül rám, senki nem nyúz, nem nyaggat. Lassan ki is jövök a gyakorlatból.

Meg tudná valaki mondani, mi történt?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr484533435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malkav 2012.05.23. 16:01:51

Ez a vihar előtti csend, Pufi. Már nincs messze a cserkésztábor és ami ott vár rád... ahogy tavaly volt, emlékezetes. :)
süti beállítások módosítása